onsdag 24 september 2008

Vantar....

Nu håller jag på med ett par vantar i ett annat fantastiskt garn som jag har köpt på Tradera för ett litet tag sen...
Detta garn heter Lush och är av märket Classic Elit Yarns. Detta är ett lite grövre garn med 50% Angora, 50% Wool och med 123 yards / 50 gr härva. Färgen på mitt garnet är väl inte riktigt i min smak, grått med lite gröntoning, men det är nog bara jag som är fånig för andra säger att de tycker att det är jättesnyggt... ;-)
Men jag måste säga att varmare och goare vantar finns nog knappast... Jag måste verkligen försöka få tag på mera garn för alla blir helt tokiga när de får känna på dem, har hur många beställningar som helst... ;-P

6 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Hej vad roligt att få se hur du har de och vad du gör.
Kommer tillbaks.

Lycka till.
Eva

Eva S sa...

Du har lyckats jättebra med din blogg!Och vilka underbara sjalar!!!
Lycka till!
Eva i Lund

Elin Markusson sa...

Vilka härliga vantar. :)

stickkatten sa...

Välkommen till blogg världen.
Vilka fina schalar. Ha det bra Mona

Carina sa...

Men se hur fin den blev. Grattis! Nu har jag lagt dig som favorit och ska kolla på den varje gång jag går igenom högen med intressanta bloggar. Ska bli kul att läsa om båda stickningarna och bondelivet.
Hälsningar
Carina

Caprifool sa...

Men det var ena skojiga tummar på di däringa vantarna! Jag vart sugen på att sticka ett par till mig själv. *hint hint knuff knuff* ;-)