tisdag 27 april 2010

Min Gail e helt färdig...


Herre Jösses, gissa om jag är glad...


För min Gail är helt och hållet färdig...
Den sitter nästan som limmad på mig, och det har den gjort ända sen den var torr och jag plockade ner den från "hoppa-hage-mattan".
Den ligger som gjuten över axlarna, har ett vackert fall med lite tyngd och glider inte utan bara följer med.
Här ska stickas mer i lingarn, för jag älskar verkligen denna shal...
Sätter lite färg på "Käringen" gör den också...


Stickcafé hos Kristina på Umbra i morron, undrar verkligen vad som jag inte kan låta bli att "stoppa ner i korgen" och ta med mig hem denna gång...

3 kommentarer:

Jullan sa...

Åhhhh, den sån vill jag också ha!! Var har du hittat mönstret?
Hoppas du får trevligt på stickcaféet!

Sunna sa...

Den blev jättesnygg

Carinalil sa...

En sån massa fina sjalar- vart hittar du alla läckra mönster?
Du har en award att hämta på min blogg.

hälsn. Cina från Småland
http://creadiem.bloggagratis.se