fredag 9 april 2010

"Flaggscarfs" variant nr 3

Tja, vad tror ni om denna variant...?

Kunde ju så klart inte låta bli att repa upp (denna annars så innerligt avskydda sysselsättning) och det är jag faktiskt trots allt ganska glad för nu...

Tycker själv att denna variant baske mig blev ganska bra, så nu kommer jag att fortsätta detta tills jag fått lite lagom längd.
"Kärleken" blir ju riktigt fin till slut...

Och min "Stora Kärlek Här I Livet", Guben Min, han fyller år på söndag, så jag planerar kalas och "Bonnamidda" på älgstek...

Go Helg på er...

3 kommentarer:

Jullan sa...

Kul att du hittade till min blogg!
Tänk, jag blev också superförälskad i det garnet! Speciellt det limegröna. Vill ha..... Har så otroligt många projekt på väntelistan så jag måste pausa med inköpen. Tiden räcker tyvärr inte till. Nästa gång jag åker till Växjö ska jag minsann ha en härva med mig hem.

Vilken härlig sjal du stickar i näverstickning. Underbara färger! Är det svårt? Vet du var man hittar mönster?

Lägger till mig som följare på din sida och länkar till dig.
mvh Juliane

Atelje Skärvan sa...

Hej du!
Tittar bara in för att säga hej. Agneta

Birgitta sa...

Hej! Hittade hit idag och var bara tvungen att läsa vad en bona-käring skriver om. Vad mcyket fint du stickar. Provade att sticka nävertickning ifjol, men sedan blev det inte mer. Gillar din blogg och kommer nog hit snart igen.
Vem är då jag som skriver, jo en f.d. bonnkäring, numera torparmor och därtill småländska med utvandrad till Värmland.
Ha det gott.
Kram Birgitta